Úvod Recenze knihy - Jídlo jako pokrm duše

Recenze knihy - Jídlo jako pokrm duše

ew5 Jaké jídlo opravdu oslavuje lidského ducha a podporuje spojenost každého jednotlivce s jeho duší, a které to naopak nedělá? Odpověď je snadná - nejvýživnější strava je ta, která je vědomě pěstovaná, láskyplně vybíraná i připravovaná a nekonzumovaná bezmyšlenkově. Pokud respektujeme svou duši a jsme s ní spojeni, můžeme získat naprosto odlišný přístup ke své stravě - pak můžeme jíst cokoli, co chceme a kdykoli to chceme.

název knihy : Jídlo jako pokrm duše

Autor: Maureen Whitehouse
Nakladatelství: Eugenika
Město: Praha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 343
ISBN: 978-80-8100-104-8
cena : ?

Anotace

Jaké jídlo opravdu oslavuje lidského ducha a podporuje spojenost každého jednotlivce s jeho duší, a které to naopak nedělá? Odpověď je snadná - nejvýživnější strava je ta, která je vědomě pěstovaná, láskyplně vybíraná i připravovaná a nekonzumovaná bezmyšlenkově. Pokud respektujeme svou duši a jsme s ní spojeni, můžeme získat naprosto odlišný přístup ke své stravě - pak můžeme jíst cokoli, co chceme a kdykoli to chceme.

Naše recenze

V knize se dočtete o duševní stravě, o změně, kterou vaše tělo potřebuje. Dozvíte se, proč je důležité vědět co jíte, jak nakupovat potraviny, o biopotravinách, o nevhodném jídle, jak připravovat pokrmy. Cenné informace jsou tu také o mrtvém a živém jídle, o důležitosti enzymů, o bílkovinách, konzumaci ryb, tucích a olejích, o cukru, soli, kofeinu, vodě, o tom, co vám krade energii, co je košer strava, o jídlu podle ájurvédy, kombinované stravě… Publikace se také věnuje kyselé a zásadité stravě, jinové a jangové energii v jídle, o půstu, hubnutí, o jídle jako léku a uspokojujících a neuspokojujících myšlenkách ohledně jídla. Kromě toho se ještě dozvíte spoustu zajímavostí k této problematice, které stojí za to vědět. Kniha je velmi pěkně psaná a nabízí spoustu podnětů k zamyšlení. Důležité informace jsou v označené tabulce a celkově je publikace pěkně strukturovaná. Neobsahuje žádné obrázky. Na konci publikace najdeme informace pro čtenáře v ČR, ale i na Slovensku (kde nakoupit bio potraviny, stránky o superpotravinách atd). Také je tu další doporučená literatura. V úplným závěru jsou další knihy vydavatelství Eugenika.